روزمرگي هام...

به وبلاگ دلنوشته هاي يك مجنون خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
اضافات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

روزمرگي هام...

سلام به همه ي دوستان خوبم كه بهم سرميزنن.الان كه دارم مي نويسم سر كار در عسلويه هستم خدا رو شكر كه هوا كمي بهتر شده اگرچه كولر ها هنوز خاموش نشده...ديروز رفته بودم دانشگاه واسه انتخاب واحد خيلي شلوغ بودكلافه شدم تانوبتم شد..همه ي دانشگاهها اينترنتي انتخاب واحدميكنن از شانس بد ما اينجا هنوز بايدكاغذ بازي كنيم از خيرسرشون ميخواستن امسال اينترنتي انتخاب واحدكنن متأسفانه يا خوشبختانه سيستم شون بهم ريخت.خوب بگذريم...ني ني ماهم ٩روز ديگه 4ماهگيش تموم ميشه وميره تو 5ماه/دلم واسه عشقم خيلي تنگ شده خيلي نگرانشم هرساعت بهش يازنگ ميزنم يا اس ميدم همش هم ازش سوال ميكنم چي ميخوري چي كم داري درد نداري و... پس فردا ميخوام برم خونه يه روز پيشش باشم آخه يك هفته ميشه كه نديدمش/بيشتر از اين وقت نوشتن ندارم باعرض معذرت /باي



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت20:30---14 آبان 1391
سلاممممممممم به به تبریک میگم انگار همین دیروز بود که یه مطلب گذاشته بودین که قراره بچه دار شیم حالا اون نی نی خوشگل به دنیا اومده خیلیییی خوشحال شدم امیدوارم الهه عشق رو از یاد نبرده باشین

سارا
ساعت20:28---14 آبان 1391
شک کرده بودم کسی بین ماست!

حالا یقین دارم "من" بین دو نفر بودم!

چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من !!!


هم نفس
ساعت18:57---26 مهر 1391

هر روز تکراریست
صبح هم ماجرای ساده ایست
گنجشکها بی خودی شلوغش می کنند



زهرا از نی نی وبلاگ213
ساعت8:58---25 مهر 1391
سلاااااااام کم پیدایید.چرا؟؟؟؟؟
خیلی وقته که نیستید
اوضاعتون خوبه؟ سمیه جان خوبند؟
نی نی نازمون چطوره؟
ادب اقتضا میکرد احوالپرسی کنم
به امید بهترینها برای خانواده ی کوچیکتون


نیلوفر
ساعت20:36---18 مهر 1391
الان یه وبلاگ دیگه رو امتحان کردم خیلی زود ثبت شد.نمیدونم چرا وبلاگ شما جزلینکام ثبت نمیشه!وقتی برام کامنت میذارید آدرس وبتون رو هم برام درج کنید مرسی.

نیلوفر
ساعت19:52---18 مهر 1391
رو وبلاگ همسرم هم امتحان کردم ولی لینک نشد

نیلوفر
ساعت19:10---18 مهر 1391
سلام.میدونی چرا دو تا کامنت نوشتم؟اولیشو که نوشتم تا اومدم ارسال کنم برق رفت و لب تاپ هم چون شارژنداشت خاموش شد واسه همین فکر کردم ارسال نشده.من همون اول صبح لینکتون کردم نمیدونم چرا ثبت نشده بود عذر میخوام.

نیلوفر
ساعت11:22---18 مهر 1391
سلام.خیلی از وبلاگت خوشم اومد البته از محتواش نه از قالبشکلمه به کلمه اش رو خوندم.به خانمت بخاطر داشتن چنین همسر مهربونی تبریک میگم.امیدوارم همیشه در کنار هم شاد و خرم باشید.

نیلوفر
ساعت7:31---18 مهر 1391
سلام آقا مهدی.وبلاگت مخصوصا نوشته هات خیلی زیبا و شیرینه.البته اعتراف میکنم از این آقای قالب وبت خوشم نیومد یه جوریه!به خانمت هم تبریک میگم بخاطر همسرمهربونی که داره.امیدوارم سالهای سال خوشبخت و سعادتمند باشید در کنار نی نی دوست داشتنیتون.من شما رو لینک کردم شما هم اگه تمایل داشتید منو لینک کنید.مرسی.

مامان مریم
ساعت17:51---15 مهر 1391
سلام داداشی به من رمز ندادی یادت باشه

مامان سوگند
ساعت7:23---12 مهر 1391
بالاخره اين ني ني شما خانم يا آقا؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[+] نوشته شده توسط مهدي در 11 / 7 / 1391برچسب:, در ساعت 7:13 | |

درباره وبلاگ

روزهـــــای به یاد ماندنی مـــن وعشقم تولد عشقم : 28شهريور67 تولد خودم : 11مرداد65 آشنایی : 24 اسفند83 اولین دیدار : 13فروردين84 خواستگاري : 5ارديبهشت90 عقد : 7خرداد90 پرخاطره ترین شب : 8خرداد90 بد ترین روز مـــا : 12آبان84
آرشيو
شهريور 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
مهدي
لينكستان
ثنادختردوست داشتنی
شاهزاده کیارش
فرشته ی اسمونی سارا
سوگل
سوگندجون
مامان مريم
ني ني وبلاگ213
دل نوشته هاي دختري تنهاوپرازغم
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته هاي يك مجنون و آدرس mehdi20.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , mehdi20.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com